Kirrat

Efter lovet kommer jag att flytta från Birka och bli Vikahora istället :) Ja just det, min fuckade skola har lov v. 16 istället för alla normala skolor som haft nu v. 15. Just nu tar jag det lugnt och njuter av att lovet har börjat.

Veckan har varit trevlig: höll på att förlora mina ballerinaskor till träskmonstret, har lekt trädgårdare (btw jag TOTALSÖG, så släpp mig inte nära en trädgård), spenderat det mesta av min tid på Bränna och gjort lite bus där främst med Sara-Lee, konstaterat att jag och Agnes är totalt otekniska, tagit härliga badpromenader med Sara-Lee, Evie och Natta (nej det var hundarna, inte vi, som badade) och helt enkelt haft det trevligt (:

Så nu är det en hel veckas lov, och mina föräldrar + bror åker bort över helgen, härligt härligt. Och efter lovet blir det att flytta in grejorna på Vika - wohoo. Camilla & Natta ska också flytta in där typ samtidigt. Grymt värre att vi tre fick de tre rummen som blev lediga (: Nu ska jag kolla vidare på Scrubs och sedan lite träning med fyrbeningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0