Uppdatering... (varning för långt inlägg)

...vore kanske på sin plats? Tänkte köra en resumé av veckan som varit nu faktiskt.

Måndag: Tillbaka till skolan, tanken var att flytta alla mina grejer till Vika men eftersom Stefan helt plötsligt blev tvungen att åka iväg så hade vi ingen som kunde köra mina grejer till Vika. Däremot så flyttade vi de mest nödvändiga sakerna så som sängkläder, kläder och sånt på kvällen. Iochmed att jag inte packat allt i samma väskor var det väldigt massa väskor att bära ändå. Till hjälp fick vi Marcus "Pacman" som bar det mesta. Tack för det :) Sedan vart det rätt sent i säng typ 02:30 och ingen sömn fick jag riktigt ändå för jag hade påhälsning av ett spöke!

Tisdag: Upp rätt tidigt, följde Natha ut med hennes hundar och sedan gick vi till frukosten. Efter det hade vi brandutbildning på förmiddagen och lediga på eftermiddagen. Vid 12-tiden gick jag och Sara-Lee till bussen med Sandra som skulle hem, vi mötte även Evie som kom tillbaks efter att ha tagit bort tandställningen (GRATTIS :D) och gick upp mot skolan igen. Sara-Lee blev tagen av lärare eftersom hon skolkade, jag och Evie gick till Vika för att lämna Alice. Sedan var jag med på början av brandutbildningen eftersom Evie inte gått den på förmiddagen. Vid rökpausen så gick jag till Bränna. Där var jag ett tag och när Marie kom tillbaka från Barkaby så gick vi till Camilla. Eftersom hon kom till skolan idag också. Det slutade med att Marie kidnappade Camillas hund Enzo till Bränna och jag och Camilla gick till Vika där vi satt och snackade med Natha en stund innan vi gick ut med Nathas hundar samt hämtade Enzo. Mycket trevligt! Relativt tidigt i säng, 00:20 typ.

Onsdag: Upp lite senare, följde med Natha till frukosten för att sedan ha lektioner. Åkte hem och sov där.

Torsdag: Hade med mig min svarta lilla hund, gjorde hanteringsprov med honom vilket gick toppen! Lämnade honom på rummet, gick till lektionen där vi fick städa utomhus. Andra halvan av lektionen hade vi hundträning så hämtade min lilla svarta hund och så körde vi agility. Gick riktigt bra. Sedan gick jag, Evie och Camilla + Linus till en damm med hundarna där dem sprang som tokar! Efter det gick vi på lektionerna och fick även reda på att vi var lediga imorgon (idag) så då tog jag, Natha och Evie 4 bussen. I centralen följde jag och Evie Natha till bussen för att sedan gå och käka på Donken. Sedan bar det av hemåt, lite bråk med mor min och sedan slocknade jag faktiskt i soffan.

Fredag: Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska träna med hundarna och sedan träffa lite kompisar ikväll. Trevligt :)

Just nu!
Fick jag reda på att Jennie inte alls ska komma på onsdag nästa vecka då hon absolut måste gå i skolan på torsdagen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0