Skum dröm

Drömde om någon från ett tidigare stadie i mitt liv. Han var fortfarande skitsnygg men jag förstod inte riktigt vad som hände. Tills det kom klart för mig, i drömmen alltså, att vi var gifta med ett tvättäkta Svensson-liv. Jag fick panik, svårt och andas... Sedan vaknade jag alldeles svettig och skakig. Så jäkla läskigt, min värsta mardröm är att bli en tvättäkta Svensson: villa volvo barn tråkigt jobb, ja ni vet nog vad jag menar.

Imorgon är det skola igen. Vi hade mentorsamtal idag vilket gick bra. 20 min försenad till samtalet bara. Bra Anna! Speciellt eftersom samtalet är 30 min långt... Sedan packade jag det jag ska ha med mig till huset imorgon. Och så stack jag iväg och köpte en ny tändare. Min förra la av nämligen, höll på att få psykbryt! Nu ska jag snart kolla på nya avsnitt av 2½ men. Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0